Nietolerancje.pl - Internetowe Forum Nietolerancji Pokarmowych
22 Wrz 2023, 08:09:15 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Zapraszamy do współpracy specjalistów. Oferujemy możliwość zaprezentowania się na forum oraz profil umożliwiający dostęp do wydzielonej części tylko dla specjalistów. Prosimy o zgłaszanie do administratora chęci posiadania takiego konta.
 
  Strona główna Szukaj Zaloguj się Rejestracja Pomoc KONTAKT   Regulamin   Wykonaj test  
Regulamin Forum Nietolerancji Pokarmowych Nietolerancje.pl
Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usługi drogą elektroniczną przez firmę 4Active z siedzibą w Krakowie, ul. Józefitów 4/4, 30-039 Kraków, na rzecz Użytkowników sieci Internet, polegającej na umożliwieniu bezpłatnego uczestniczenia w Forum Nietolerancji Pokarmowych Nietolerancje.pl w celu wymiany informacji, komentarzy i opinii na tematy związane z tą problematyką.
  2. Uczestnicy Forum Nietolerancji Pokarmowych publikują swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. 4Active nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez uczestników na łamach Forum.
  3. Wszelkie porady i informacje zamieszczane na łamach Forum mogą być traktowane jedynie jako sugestie i nie zastępują porady lekarza lub innego specjalisty. Wykorzystanie tych informacji odbywa się tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
  4. Administratorzy i Moderatorzy Forum dokładają wszelkich starań mających na celu usuwanie wszelkich treści niezgodnych z niniejszym Regulaminem, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości, a Moderacja jest prowadzona z opóźnieniem. Dlatego ani właściciel Forum, ani Moderatorzy i Administratorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za ew. umieszczone na Forum treści łamiące niniejszy Regulamin lub prawo.
  5. Użytkownicy zobowiązani są do zgłaszania Administratorom wszelkich problemów związanych z funkcjonowaniem Forum i komentarzy, jak i przypadków łamania Regulaminu. Uwagi tego typu powinny być zgłaszane poprzez formularz kontaktowy lub link umieszczony przy każdym poście, a nie poprzez umieszczanie odpowiedzi na Forum.
  6. Użytkownicy mają obowiązek przestrzegać zaleceń Administratorów i Moderatorów.
  7. Każdy zarejestrowany Użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej lub materiałów reklamowych związanych z tematyką Forum.
  8. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. 4Active zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na tej stronie.

Treść
  1. Na forum nie można umieszczać treści:
    1. uznawanych za obraźliwe (np. pornografia, wulgaryzmy itp.),
    2. przesyłanych już na innych forach,
    3. niezgodnych z tematyką Forum,
    4. obrażających innych Użytkowników Forum lub osoby trzecie,
    5. sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc,
    6. reklamowych w formie tekstowej, graficznej lub jakiejkolwiek innej, poza przeznaczonym do tego działem.
  2. Treści prezentowane na Forum powinny być formułowane zgodnie z zasadami języka polskiego. Stosowanie polskich znaków dialektycznych nie jest obowiązkowe, ale zaleca się konsekwencję w obrębie jednego postu.
  3. W tematach i odpowiedziach nie wolno nadużywać wielkich liter oraz znaków zapytania, wykrzykników, wielokropków itp. niezgodnie z zasadami polskiej pisowni.
  4. Kolor czerwony ("red") tekstu jest zarezerwowany wyłącznie dla Administratora i Moderatorów - nie należy go używać w treści postów.
  5. Posty niezgodne z powyższymi zasadami będą usuwane bez ostrzeżenia.
  6. Administrator i Moderatorzy mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z Forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

Wątki
  1. 1.Nowy wątek powinien być:
    1. związany z tematyką Forum,
    2. umieszczony tylko w jednym miejscu na Forum, w dziale którego dotyczy,
    3. umieszczony tylko na jednym forum,
    4. sformułowany zwięźle i zrozumiale, a jego tytuł powinien odzwierciedlać treść (np. nie należy zakładać wątków zatytułowanych "Problem", "Pomocy!" itp).
  2. Nowa wiadomość (odpowiedź) powinna:
    1. wnosić coś do dyskusji (należy unikać wiadomości typu "Popieram!"),
    2. być związana z wątkiem oraz działem, w którym zostaje umieszczona.
  3. Przed umieszczeniem zapytania na Forum należy użyć funkcji Szukaj i sprawdzić, czy odpowiedź nie została już wcześniej udzielona.
  4. Wątki w dziale "Opinie o lekarzach, dietetykach i innych specjalistach" mogą być zakładane tylko przez Administratora, na wniosek Użytkowników. Prosimy o zgłaszanie proponowanych osób lub firm poprzez formularz kontaktowy. Przy zgłoszeniu prosimy o podanie maksymalnie dużej ilości danych kontaktowych, umożliwiających identyfikację danej osoby lub firmy oraz ew. kontakt z nią.

Użytkownicy
  1. W dyskusji na forum mogą brać udział wszyscy Użytkownicy Internetu, jednak Użytkownicy niezarejestrowani nie mają prawa do zakładania nowych wątków, a jedynie udzielania odpowiedzi w wątkach istniejących. Użytkownicy niezalogowani nie mają też prawa brać udziału w ankietach.
  2. Rejestracji i korzystania z Forum z więcej niż jednego loginu (konta) jest zabronione, chyba że zostało to zgłoszone i uzyskało zgodę Administratora.
  3. Nazwa Użytkownika na Forum nie może przypominać nazwy Administratora, Moderatora, ani sugerować przynależność do obsługi Forum. Nie może też zawierać treści reklamowych, obraźliwych lub sugerować odnośnika do strony internetowej.
  4. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
  5. Użytkownicy Forum nagminnie łamiący Regulamin będą blokowani (banowani) czasowo lub permanentnie.
  6. Administrator ma prawo usunąć Użytkownika z Forum bez podania przyczyny.

Specjaliści
  1. Część wyróżnionych Użytkowników Forum może należeć do grupy Specjaliści. Jest to grupa związana zawodowo z tematyką Forum.
  2. Status ten jest nadawany przez Administratora Forum po złożeniu stosownego wniosku za pomocą formularza kontaktowego i wykazaniu swoich kompetencji, a w szczególności uprawnień do wykonywania pracy w zawodzie lekarza, dietetyka lub innego specjalisty związanego z tematyką Forum.
  3. Osoby należące do grupy Specjaliści:
    1. mają dostęp do zamkniętej części Forum, dostępnej tylko dla tej grupy,
    2. posiadają status aktywności oznaczony ikonką .
  4. Nazwa konta Użytkownika należącego do grupy Specjaliści może się składać wyłącznie z jego imienia i nazwiska oraz ew. tytułu naukowego.
©2015 by 4Active
Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
SMF customization services by 2by2host.com